סקר השווה מחירים של 14 מותגי אלקטרוניקה ב-72 מדינות בעולם: איפה ישראל?

מחפשים לקנות מתנה לחג ממש בזול? אם יש לכם קרובים בכווית תוכלו לבקש מהם לשלוח לכם גאדג’טים זולים יחסית.

סקר חדש השווה בין מחירים של 14 מותגי אלקטרוניקה פופולרים ב-72 מדינות.

התוצאות, שמדורגות בסדר של עלות ממוצעת לכל המוצרים שנבדקו, מציבות את האמירות מהמפרץ הפרסי במקום הראשון בעולם בטבלת הגאדג’טים הזולים בעוד ישראל ניצבת במקום ה-54 הכללי והלא יוקרתי. זאת בהשוואה לארצות הברית במקום השמיני וקנדה במקום הרביעי. הנחמה: ונצואלה הרבה יותר יקרה מאיתנו והיא הגיעה למקום האחרון בדירוג בגלל האינפלציה במדינה.

מדד הטכנולוגיה

מבין כל המותגים שהושוו, מתברר כי ישראל זולה יחסית רק בעלות של Xbox One. במחיר ממוצע של 264 דולר אנחנו ניצבים במקום ה-12 בדירוג המשווה את מחיר קונסולת המשחקים ב-72 מדינות ברחבי העולם.
מוצרים נוספים שנבדקו הם אייפון, מכשיר אנדרואיד, אוזניות מותג, אייפד מיני, מקבוק, דיסק קשיח חיצוני 2TB, טאבלט סמסונג, מטען נייד, לפטופ Windows, מסך Smart TV 40 inch, מדפסת רב תכליתית, Apple Watch וקונסולת PS4.

לצורך ההשוואה בחנו באתר הקניות הדרום אמריקני Linio.com את עלויות המותגים בכמה רשתות ומפיצים קטנים בערים הגדולות בכל מדינה. המחקר בחן גם את העלות הממוצעת של המוצרים בשלוש חנויות בעלות שם בכל מדינה. מסים ועלויות רכישה נוספות, לא כולל משלוח, נלקחו אף הם בחשבון כדי ליצור את אינדקס מחירי הטכנולוגיה הגלובלי.

ב-Linio גם ערכו סקר בהשתתפות 5,000 נשאלים בנושא רכישה של מוצרים טכנולוגיים. על פי התוצאות, 78% מהנשאלים אמרו שהסמרטפון הוא הגאדג’ט החשוב ביותר שלהם. לפטופים הגיעו במקום השני עם 11% בלבד ולאחר מכן טלוויזיות (4%) וקונסולות משחקים (3%). אך כאשר נשאלו המשתתפים איזה גאדג’ט הם מעדיפים לקבל מתנה התוצאות היו מאוזנות יותר, כאשר 28% אמרו שהם מעדיפים לקבל לפטופ, 21% היו שמחים לקבל סמרטפון, 16% חולמים לקבל קונסולת משחקים, 13% יסתפקו בטאבלט, 12.6% טלוויזיה ואילו 9% אמרו שהם מעדיפים לקבל אוזניות. אנשים מוזרים. לדירוג המלא.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן