10 המועדונים הכי שווים בניו יורק

ניו יורק היא מקור משיכה לבליינים וחובבי מסיבות מכל רחבי העולם. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בחוויה, כדאי שתכירו את המועדונים הכי שווים בניו יורק, שיכניסו אתכם לקצב הנכון

ניו יורק היא עיר עם חיי לילה עשירים ומגוונים. יש בה מקומות בילוי בעלי שם עולמי שקיימים כבר שנים, וכל מי שמתכנן להזמין טיסות לניו יורק בזמן הקרוב חייב לבקר באחד מעשרת המועדונים האלה:

1. וובסטר הול (Webster Hall)

המבנה העתיק משנת 1872 יבהיר לכם מהרגע הראשון מה כל כך מיוחד בתפוח הגדול. המועדון נמצא בשדרה ה-11 פינת רחוב 125 מזרח, ועם עשרות חדרים ואולמות, הופעות חיות וחנות למכירת מזכרות, לא תישארו משועממים לרגע.

2. L.Q

אל תתנו לראשי התיבות (Latin Quarter, “הרובע הלטיני”) להטעות אתכם: זה מועדון לילה מועצב שמנגן את כל סוגי המוזיקה. הוא נמצא ברחוב לקסינגטון ורחוק יחסית מאזורי התיירות הרגילים, מה שיבטיח לכם מפגש אותנטי עם תושבי ניו יורק והסביבה.

3. Pacha

זוכרים את המועדון המפורסם באיביזה? מסתבר שיש לו גם גרסה ניו יורקרית. זה המקום שמתאים למסיבה המונית עם חברים, בעיקר בזכות מחירי אלכוהול אטרקטיביים ומוזיקת מיינסטרים לכל אורך ימי השבוע. הכתובת המדויקת היא 618 W. 46th St פינת השדרה ה-11, ואפשר להגיע גם ברכבת תחתית לתחנת Port Authority Bus Terminal ברחוב 42.

4. Cielo

במעבה העיר (204 Varick St פינת W. Houston St) תמצאו מועדון עם סלקציה קפדנית במיוחד. במידה ותצליחו לעבור אותה, תוכלו להתחכך בידועני ניו יורק ולשלם בהתאם. שימו לב: הכניסה מגיל 21 ואין הנחות לישראלים.

5. Bowery Ballroom

רוצים לקחת הפסקה מהמוזיקה האלקטרונית ולהאזין קצת לצלילים חיים? Bowery Ballroom הוא המקום עבורכם. למרות שלא מדובר במועדון, הבר הזה יעניק לכם הזדמנות יוצאת דופן לראות להקות רוק ואינדי צעירות. גם המיקום הנוח על 6 Delancey St פינת Bowery יעזור לכם לשלב את הבילוי עם אטרקציות נוספות.

6. Nublu

מי שלא אוהב את ההמוניות של ניו יורק יכול להרשות לעצמו לקחת הפסקה עם ערב אחד בבר Nublu. זהו מועדון הופעות קטן יחסית, אך היתרון שלו הוא אווירה ביתית. הכתובת היא 62Avenue C ושעות הפתיחה מפורסמות באתר.

7. Bad

ניו יורק המציאה את המושג “רוף-טופ” אז אין סיבה לעזוב את העיר לפני שעולים לגג של Bad.

המועדון נמצא במלון Chantelle שבכתובת Ludlow St 92 והוא מארח כל יום תקליטנים בעלי שם עולמי. מחירי המשקאות לא גבוהים, הבר מקבל כרטיסי אשראי והעומדים בתור מקבלים עדיפות כשהם מגיעים לבושים היטב.

8. Provocateur

עוד מועדון שתיירים לא מכירים נקרא Provocateur ואליו מגיעה האליטה המקומית. הוא נמצא במיטפאקינג דיסטריקט במלון Gansevoort שבשדרה התשיעית, מתחלק לחלל לאונג’ עם מוזיקה רגועה ולחלל ריקודים עם מוזיקה אלקטרונית ויש בו קהל איכותי בכל ימי השבוע.

9. Marquee

זה מועדון שנפתח לאחרונה מחדש לאחר מסכת שיפוצים רצינית. הוא נמצא על 10th AVE 289 ויש בו מערכת סאונד משוכללת, תאורה מרהיבה ועיצוב מעודכן.

המוזיקה במקום נעה בין פופ, ראפ, האוס וטכנו ומדי כמה שבועות מתארחים בו תקליטנים למסיבות מיוחדות.

10. Finale

התקליטנים הכי טובים בארצות הברית מתחילים כל מסע הופעות ב- Finaleשברחוב Bowery 199 בלואר איסט סייד. זה מועדון שמשתרע על פני יותר מחצי דונם, אפשר להזמין בו שולחן מראש דרך האתר והוא מזוהה בעיקר עם מסיבות משוגעות בליל כל הקדושים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן