נשים משתפות הטרדות שעברו בעקבות הדברים המיזוגניים של דונאלד טראמפ שדלפו

ההקלטה שדלפה ופורסמה ביום שישי ומתעדת את דונאלד טראמפ בשיחה גסה לפני כעשור בה שיתף זכרונות מהטרדות מיניות חילצה מהמועמד הרפובליקני לנשיאות “התנצלות” נדירה.

“זו היה בהומור, שיחה פרטית בחדר הלבשה שנערכה לפני שנים רבות”, מסר טראמפ, “ביל קלינטון אמר על מגרשי הגולף דברים הרבה יותר גרועים בעיניי. אני מתנצל אם מישהו נפגע”.

בהקלטה מספר טראמפ על ניסיון כושל לפתות אישה נשואה בזמן שהוא היה כבר נשוי לאשתו השלישית מלניה. “התחלתי איתה ונכשלתי, אני מודה”, נשמע טראמפ. לא ברור מתי התרחש האירוע שאותו הוא מתאר, אולם השיחה הוקלטה כמה חודשים אחרי שטראמפ נישא לאשתו השלישית מלניה.


“אתה יודע שבאופן אוטומטי אני נמשך לנשים יפות, אני פשוט מתחיל לנשק אותן. זה כמו מגנט. פשוט מנשק, אפילו לא מחכה”, אמר טראמפ, “וכשאתה כוכב הן נותנות לך לעשות את זה, אתה יכול לעשות הכול”. אדם אחר, ככל הנראה בוש, אמר לטראמפ בתגובה: “כל מה שאתה רוצה”, וטראמפ ענה: “לתפוס אותן בכוס. אתה יכול לעשות הכול”.

נשים משתפות הטרדות

בעקבות הדברים שדלפו נשים משתפות הטרדות מיניות שעברו. “צייצו לי את ההטרדה הראשונה שעברתן”, כתבה הסופרת קלי אוקספורד, “אתחיל: זקן באוטובוס העירוני תופס ב’כוס שלי’ ומחייך אלי. אני בת 12”.

“אבא של שכן מבקר אצלנו כשאמא מחוץ לעיר כדי ‘לבדוק אם אני בסדר’. הוא אומר לי שאני נראית מאוד בוגרת. הוא מנסה לנשק אותי. אני צורחת”.

“קראוד סרפינג בפסטיבל מוזיקה בגיל 13 מסתיים עם הרבה ידיים של גברים בתוך המכנסיים ובמעלה החולצה שלי”.

“מאמן כדורגל תפס בשדיים שלי באולם ההתעמלות כאשר הדגים איך לא חוסמים מישהו. הייתי בת 13”.

“ברומא בגיל 20. בחור תופס אותי מתחת לחצאית. נמלט מהרכבת לאחר שחטף ממני מרפק”.

“גבר במועדון תפס לי את השדיים. אמר לי: ‘זה בסדר. אני הומו’. בעטתי בו בביצים”.

“בחור מבוגר יותר בעל חנות גלידה נגע בשדיים שלי. הייתי בת 15. מעולם לא חזרתי לשם, מעולם לא סיפרתי להוריי. הוא שירת ילדים”.

“גבר התחכך בתחת שלי ברכבת ואז נישק אותי. הייתי בכיתה ה’ בטיול שנתי”.

“בגיל 17 כשהייתי מלצרית נקראתי ‘להכריע בהתערבות’ בין גברים על התחתונים שלי. סירבתי והם תפסו את התחת שלי כדי לבדוק בעצמם”.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן