הדילים הטכנולוגים הכי חמים בבלאק פריידי (מתעדכן)

יום שישי השחור, שמסמל את יריית הפתיחה של “עונת הקניות” האמריקנית לקראת חג המולד, מבשר על מבצעים מטורפים במגוון עצום של מוצרים. גם ישראלים יכולים לנצל את היום דרך הרשת ולעשות שופינג דיגיטלי משתלם במיוחד.

בלאק פריידי מתחיל רשמית רק היום, אבל בימים האחרונים התחילו חברות רבות להציע את המבצעים שלהם, ובמהלך השבוע הקרוב צפויים להצטרף מבצעים רבים נוספים.

בפוסט המתעדכן הזה נציג שפע מבצעים משתלמים שאפשר לנצל גם מישראל. אם נתקלתם במבצע שווה במיוחד אתם מוזמנים לשתף אותו בתגובות. מכיוון שטבעם של מבצעים מסוג אלה להיות מוגבלים בזמן, יכול להיות שחלק מהלינקים יהיו כבר לא תקפים בשעה שתלחצו עליהם (נשתדל כמובן לאתר כאלה מראש ולעדכן), לכן שימו לב ובחנו שוב את המחיר אם אתם מחליטים לקנות.

זכרו לקנות באחריות, לא לבזבז יותר מהסכום אותו אתם מקצים מראש לקניות, ודעו שעל מוצרים רבים יש לשלם מע”מ ומכס בכניסה לישראל. חג שמח!

Xbox One

מיקרוסופט שוברת את כל הכלים בניסיון לשפר את מכירות קונסולת המשחק Xbox One שלה, שבשנה האחרונה דשדשה מאחורי הפלייסטיישן 4, המתחרה של סוני. לקראת חג המולד הורידה מיקרוספט את מחיר הקונסולה ל-350 דולר בלבד – 150 דולר פחות מהמחיר בו היא נמכרה לפני שנה.

באמזון תוכלו לקנות באנדל שכולל את הקונסולה ושני משחקים פופולאריים: Assassin’s Creed 4: Black Flag ו-Assassin’s Creed Unity. ניתן לשלוח ישירות לישראל, והעלות כולל כל המיסים הנלווים ומשלוח עד הבית  תהיה 2,266 שקלים. מחיר הקונסולה בארץ לא רחוק מזה (2,399 שקלים), אך הגירסה הישראלית כוללת רק משחק אחד, פיפ”א 15. לכל אלה שלא מתעניינים בכדורגל ומחפשים דיל אחר – זו אחלה עיסקה. 

כל “שובר שורות”

Breaking Bad, אחת מסדרות הטלוויזיה היותר טובות של השנים האחרונות, יצאה לפני כמה חודשים במהדורה מיוחדת הכוללת 16 דיסקי בלו-ריי שמגיעים בתוך חבית מהודרת שוודאי תעשה נעים לכל חובבי הסדרה. ההדפסה המקורית של המהדורה אזלה מהחנויות תוך ימים ספורים, ועד עתה נמכרה המחירים פסיכיים לאספנים בלבד.

אך כעת, אמזון שמה ידה על הדפסה חדשה ומוכרת אותה ב-150 דולר (על זה תצטרכו לשלם עוד כ-100 שקל מע”מ). מחיר קצת יקר, אבל לעומת ה-300 דולר פלוס שהמהדורה נמכרה בחודשים האחרונים. 

שעון חכם של LG

רגע לפני שאפל משחררת את ה-Apple Watch שלה בניסיון אחרון להפיח חיים בשוק השעונים החכמים המדשדש, יש לכם הזדמנות לקנות את ה-G Watch של LG, שעון חכם שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ב-149 דולר בלבד (פלוס עוד כ-100 שקלים מע”מ), במקום מחיר מחירון של 229 דולר. 

שעון חכם של Pebble

אם אתם חושקים בשעון חכם אבל לא בקטע של לשלם הרבה על מפלצת טכנולוגית שאין בה בכלל צורך, אולי כדאי לחזור למקורות: Pebble, אחד מהשעונים החכמים הראשונים בשוק וגם הפופולרי שבהם. אמנם, המסך שלו רק בשחור-לבן, אין לו יותר מדי אפשרויות מתקדמות ואין תמיכה בעברית, אבל הוא כן יכול להתחבר לסמרטפון, להציג התראות וכמובן להראות מה השעה.

לכבוד בלאק פריידיי ירד מחיר השעון הבסיסי ל-79 דולר (במקום 99), ודגם הפלדה ל-149 דולר (במקום 199). המשלוח חינם, אם כי עקב העומס בחברה משערים שיקח לשעון כמה שבועות טובים להגיע. 

קינדל

הספר האלקטרוני של אמזון הוא תענוג לחובבי הספרים. לכבוד בלאק פריידיי, אמזון הורידה את מחירו של הדגם הבסיס, שכולל מסך “דיו אלקטרוני” (מסך שחור לבן ללא השתקפויות שנועד בעיקר לקריאת טקסטים) עם תמיכה בטאץ’ ל-49 דולר בלבד. מחיר דגם ה-Paperwhite שכולל גם תאורה אחורית עומד על 99 דולר בלבד.

אמנם, כדי להביא את המכשירים האלה לישראל יש צורך לעשות שימוש בשירות שליחות חיצוני (כמו מאסטופ או BuyUSA) שיוסיף לעלות עוד משהו כמו 100 שקל – אבל אלה עדיין מחירים נהדרים, שיחזירו את עצמם במהירה בכסף שתחסכו על רכישת ספרים דיגיטליים במקום פיזיים.

טלפונים וטאבלטים

 

מחשבים ניידים 

 

מכירים עוד דילים שווים? שתפו בתגובות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן