11 טיפים וטריקים ב-WhatsApp

WhatsApp היא כנראה אחת האפליקציות האהובות והנפוצות ביותר בישראל. מאז שהיא יצאה, אנשים הספיקו לשכוח את התקופה האפלה בה כל הודעת SMS הייתה עולה לנו 30 אגורות. מאז שגילינו אותה – אנחנו מתכתבים חופשי כל היום וללא תשלום.

הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! התחרות צמודה. כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

באתר Softonic הכינו רשימה נאה של טיפים וטריקים לאפליקציה. הנה הם, עם התאמות לקהל המקומי ולצרכים וההרגלים שלנו כאן בארץ. שימו לב שחלק מהטריקים אפשריים אך ורק במכשירי אנדרואיד.

1. רקע רגיל זה לחלשים

נתחיל בטריק די בסיסי, אבל אם איכשהו פספסתם אותו הוא יוכל לאפשר לכם להפוך את האפליקציה לאישית יותר. היכנסו לתפריט ההגדרות של האפליקציה (גלגל השיניים למטה). שתי האפשרויות העליונות תחת Chat Settings יאפשרו לכם לשנות את גודל הפונט ואת תמונת הרקע של ההודעות (Font Size ו-Chat Wallpaper בהתאם). תמונת הרקע תוכל להיות כל תמונה ששמורה בסמארטפון שלכם.

מדובר בשינויים קוסמטיים בלבד – אבל הם יגרמו לכם להרגיש שהוואטסאפ שלכם הרבה יותר אישי. מכיוון שסביר להניח שאתם מבלים את רוב היום באפליקציה הזאת – זה עניין די חשוב.

2. הגנו על הצ’אטים שלכם וגלו מי מנסה לחטט לכם באפליקציה

לא רוצים שכל קולגה שמבקשת סיבוב על קנדי קראש תוכל לפתוח לכם את הוואטסאפ ולקרוא את כל השיחות האישיות שלכם? אין בעיה. אם יש לכם אנדרואיד, מומלץ להוריד את האפליקציה הנלווית WhatsApp Lock – שתוסיף מסך נעילה לאפליקציה שידרוש ממי שמנסה להכנס אליה קוד בן 4 ספרות.

אם מי שמנסה להכנס לאפליקציה לא יצליח להקיש את הקוד הנכון כמה פעמים ברצף הוא יצולם על ידי המצלמה הקדמית של המכשיר – מה שיעזור לכם לגלות חברים חטטנים מדי.

להורדה

3. עדכנו את תמונת הפרופיל

מקנאים שלכל החברים יש תמונות פרופיל מחמיאות, ורק אתם תקועים עוד עם הצל המוזר וחסר תווי הפנים? משום מה בוואטסאפ הסתירו די טוב את המקום בו מעדכנים את תמונת הפרופיל – והתוצאה היא יותר מדי אנשים בלי תמונות.

איך מעדכנים? נכנסים לתפריט ההגדרות ואז בוחרים ב-Profile. תוכלו ללחוץ על Add Photo כדי להוסיף תמונה לבחירתכם, או לבחור ב-Use Your Facebook Info כדי לקשר את הוואטסאפ לחשבון הפייסבוק שלכם.

4. גבו את השיחות שלכם

לא רוצים לאבד את כל הצ’אטים שלכם במקרה של תקלה? אין בעיה. אם יש לכם אנדרואיד, היכנסו לתפריט ההגדרות ואז גשו ל-Chat Preferences. שם חפשו את האפשרות Chat History Backup והפעילו אותה. מרגע זה, האפליקציה תגבה את כל ההודעות שלכם כל 24 שעות.

אם יש לכם את הגירסה האחרונה של האפליקציה לאייפון תוכלו לבצע גיבוי ל-iCloud דרך תפריט ההגדרות.

5. הסתירו את “נראה לאחרונה”

לא רוצים שידעו מתי הפעם האחרונה בה ביקרתם באפליקציה? גם את זה ניתן לבטל. היכנסו לתפריט ההגדרות, בחרו ב-Chat Settings ואז ב-Advanced – שם תוכלו להעביר את אפשרות ה-Last Seen Timestamp ל-Off.

שימו לב שלשינוי יכולות לקחת כמה שעות להכנס לתוקף, ושניתן לבצע אותו פעם אחת בכל 24 שעות.

6. שלחו שיחות נבחרות לחברים

בני אדם הם רכלנים מטבעם, ולפעמים רוצים לשלוח שיחה שניהלתם לצד ג’, בשביל לקבל דעה או סתם להשוויץ.

אם יש לכם אנדרואיד, היכנסו לשיחה שאתם רוצים לשלוח לחבר, לחצו על כפתור התפריט (בצד ימין למטה), ואז בחרו ב-Email Conversation. כיתבו כתובת מייל – והצ’אט כולו ישלח, כולל תמונות.

יש לכם אייפון? תחת תפריט ההגדרות לחצו על Email Conversation, ואז תוכלו לבחור שיחות ספציפיות שישלחו אליכם דרך המייל.

כך תוכלו גם לגבות אינדיוודואלית את כל השיחות החשובות לכם – פשוט שלחו לעצמכם את השיחות החשובות.

7.צרו קיצורי דרך לאנשי קשר ספציפיים

אם יש לכם אנדרואיד, אתם יכולים ליצור דרך לאנשי קשר מסויימים, שיופיעו כאייקונים על שולחן העבודה. מרשימת השיחות, לחצו על התמונה של החבר שלו תירצו ליצור קישור ובחרו ב-Add Conversation Shortcut. בפעם הבאה שתרצו לשלוח הודעה לאיש הקשר הזה פשוט ליחצו על האייקון – וזה הכל.

8. צרפו את המיקום שלכם להודעות

הגעתם למסיבת טבע מטורפת ואתם רוצים לספר לכל החברים היכן היא נמצאת אבל לא ממש יודעים? אין בעיה – להודעות וואסטאפ אפשר לצרף גם מיקום גיאוגרפי, אותו יוכלו הנמענים לנווט באמצעות אפליקצית המפות בסמארטפון שלהם.

ליחצו על החץ הקטן שמשאל לתיבת הטקסט (אייפון) או על הסיכה מצד ימים למעלה ובחרו ב-Location. אם ה-GPS בסמארטפון שלכם פועל – החברים שלכם יוכלו לדעת בדיוק איפה אתם נמצאים.

9. שדרו לכולם

רוצים לשלוח הודעה להרבה חברים, אבל אין לכם כח לפתוח קבוצה במיוחד בשביל זה? אין בעיה. בחרו ב-Broadcast Message בחלק העליון של רשימת הצ’אטים או בתפריט ה-More באנדרואיד, בחרו את אנשי הקשר שברצונכם לשלוח להם את ההודעה ההמונית, כתבו מה שאתם רוצים – ואתם מסודרים.

10. הוסיפו מלא סמיילים

לא מספיק לכם להשתמש ב-:) וב-:( כדי לנסות להעביר רגשות?

אם יש לכם אנדרואיד, תוכלו להוריד בחינם את האפליקציה Emoticions 4 Watsapp שתוסיף לספרייה שלכם למעלה מ-2000 סמיילים גרפיים שונים ומשונים.

ההוספה שלכם לשיחות קצת מסורבלת – צריך להוסיף אותם כתמונות – אבל מה לא עושים בשביל להוסיף קצת רגש לחיים?

להורדה

11.להיות רואה ואינו נראה

רוצים לקרוא הודעות אבל לא רוצים שאלה ששלחו אותן יקבלו את ה-V הכפול שמסגיר את זה שכבר קראתם?

אם יש לכם אנדרואיד, הורידו את WhatsApp Ghost – שיאפשר לכם להפעיל גירסת “רוח רפאים” של האפליקציה שלא שומרת את החיבור האחרון שלכם. דאגו רק לסגור את האפליקציה לגמרי לפני שתפעילו מחדש את האפליקציה הרגילה – להפעיל את שתיהן במקביל יכול ליצור מצבים מוזרים שיסגירו את הטריק הקטן שלכם – וגם לא מומלץ על ידי המפתחים.

להורדה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן