ניצול מיני של דביבון רוסי בסרטון שעורר תרעומת ציבורית עשוי להיות משהו אחר לגמרי

איך אפשר לנצל מינית דביבון? ובכן לא בדרך הראשונה שעולה בראש אך כאשר דוגמנית חשופת חזה מצטלמת איתו בהפקת צילום התוצאה היא לפחות שניים שנוצלו לצורך ההפקה עבור גן חיות ברוסיה.

גן החיות, שבאופן די אירוני התרגום הישיר לשמו הוא “חיות אינן צעצועים”, תובע חברת מדיה שהשתמשה בדביבון הכוכב של הגן לקמפיין פרסום.

לטענת גן החיות, לא היה להם מושג שהדביבון ישמש לצורך צילום סרטון אירוטי. הם הסבירו כי הם חשבו כי מדובר בפרסומת למצעי מיטה ורק מאוחר יותר התברר להם שאכן מדובר במיטה אך הצרכים קצת השתנו.

קשה להבין איך ההסבר הזה אמור לספק. מבחינת הדביבון ניצול זה ניצול, בין אם מדובר בפרסומת לכלי מיטה או סרטון אירוטי. נתעלם לרגע מהעובדה כי עצם החזקת דביבון בגן חיות לצורך בידור בני אדם יש בה כדי להתעלל בו, כל שימוש בפרסומות מחייב לסמם את הדביבון, להמם אותו באורות הבזק ולאלץ אותו למצבים שזרים לחלוטין לטבע שלו. ההתאכזרות היא קשה בכל מקרה.

מאז אותו אירוע טראומטי “המטפלים” של הדביבון תומאס בגן החיות אומרים שהוא מגלה סימנים של טראומה.

“הוא חזר שפוף, מרבה לישון בפינה ומתרחק מבני אדם”, מסר דובר הגן ויקטור קיריוקין, ל”טלגרף“. וזה הופך אפילו מוזר יותר כאשר מתברר כי הדביבון המסכן פיתח אובססיה לא בריאה לשדיים.

“אנחנו חושבים שהצוות אילץ אותו לבצע כמה אקטים על שדי השחקנים באמצעות ‘פיתויים'”, הם מסרו, “עכשיו הוא מצפה לפיתויים שמסתתרים ליד שדי נשים”, המשיך הדובר.

חברת המדיה,  Art-Msk, מסרה בתגובה כי לא היה שום דבר אירוטי בסרטון. לטענתה, היא מעולם לא פגעה בזכויות בעלי חיים. לטענתה, הדביבון היה זה שבכלל גנב לדוגמנית את החזיה, הסתתר מתחת למיטה ולעס אותה.

כל הפרשה המוזרה הזו עוררה ביקורת רבה ודיון ברשתות החברתיות אבל אז התברר כי ייתכן והכל היה תרגיל ביחסי ציבור. מודעה שפורסמה באתר של חברת המדיה מנסה לפתות לקוחות חדשים אם הם במקרה “גני חיות שמחזיקים בדביבונים ודרושים להם יחצ”נים שיודעים איך לדבר עם עיתונאים”.

בגן החיות מתעקשים כי כל האירוע אכן התרחש ושם דבקים בתביעה שהגישו נגד חברת המדיה. הם ממשיכים להצהיר כי לא שיתפו פעולה עם חברת המדיה ולא ידעו כי הדביבון שלהם ישמש לצורך צילום של תכנים אירוטיים. היה או לא היה? לא ברור.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן