האישה הזו איימה לשלוח כל דיקפיק שתקבל לאמא של השולח וגבר אחד ניסה אותה

מאדי קון היא סטודנטית בת 20 מאוניברסיטת אריזונה. כמו נשים רבות היא סובלת מזרים שבוחרים לשלוח לה תמונה של הזין  שלהם.

כדי להתמודד עם הבעיה היא עדכנה את פרופיל הטינדר שלה באזהרה חד משמעית: “אם תשלח לי את תמונות הזין שלך אשלח אותן לאמא שלך”.

קון סיפרה ל”באזפיד” כי הרבה גברים שפנו אליה צחקו בעניין האזהרה שלה. “הם חשבו שזה מצחיק”.

אך בשבוע שעבר פנה אליה גבר, דווקא דרך אינסטגרם, ושלח לה כמה הודעות אישיות כולל דיקפיק. קון מספרת שהאיש כתב לה כמה פעמים בעבר אך היא לא ענתה.

קון מאמינה שהאיש מצא את חשבון האיסטגרם שלה דרך פרופיל הטינדר שלה, אשר רק בו פירסמה את הפרטים. “הוא היה מגעיל ודוחה יחד”, היא הסבירה, “הוא שלח לי את תמונת הזין שלו בשש בבוקר”.

היא קיבלה את ההודעה כשהייתה בעבודה ולדבריה כל כך “עלה לה הדם” כך שהרגישה שעליה לעמוד בהבטחתה בטינדר. כאשר פנתה לפרופיל השולח היא גילתה שהוא מזדהה בשם המלא שלו (שהוסר מאז).

היא חיפשה את השם שלו בפייסבוק ומצאה תוצאה הגיונית אחת, בעיר סמוכה אליה.

מאחר וטינדר היא מבוססת מיקום היא האמינה שזה האיש.

היא גילתה כי בפרופיל הפייסבוק שלו מאוזכרים גם בני משפחתו ולאחר חיפוש גילתה “ללא כל ספק” מי זו אמו של החשפן בין חברי המשפחה.
נאמנה לאזהרתה היא שלחה הודעה לאישה שהאמינה כי היא אמו של הבחור. היא צירפה להודעה צילום מסך של הדיקפיק של בנה, יחד עם בקשה ממנה לדבר איתו על התנהגותו. “ניסיתי להיות מנומסת”, היא מסבירה.

להפתעתה, האם השיבה לה באנגלית ובספרדית כעבור יום ובמקום לתקוף אותה כפי שציפתה היא היא כתבה לה שחשבה שבנה הוא בחור טוב בדרך כלל אך תדבר איתו בעניין. היא הודתה לה ברגש.

 

זמן קצר לאחר מכן האיש שינה את שם המשתמש שלו באינסטגרם והסיר את שם המשפחה מפרופיל.

בראיון ל”באזפיד” טען האיש כי קון עברה על החוק כאשר שיתפה תמונת עירום פרטית אשר אפילו אינה יכולה להוכיח שהיא שלו. הוא טען כי לבני משפחתו לא אכפת מהעניין וכי אמא שלו מבינה מעט מאוד אנגלית כך שהוא בספק אם היא יודעת על מה מדובר. עם זאת, הוא אמר כי לא יתבע את קון “כל עוד תניח למשפחתו במנחה”.

קון מאמינה ששלחה מסר מרתיע לגברים כי היא, וגם נשים אחרות, לא יסבלו יחס כזה שיישא תוצאות מבחינתם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן