רובוטיות מין חדשות במצב “פריג’ידי” יאפשרו לגברים לדמות אונס

תחום הבינה המלאכותית מתפתח במהירות בשנתיים האחרונות ונראה שאנחנו מתקדמים במהירות לנקודת הסינגולריות. אך חלק מהשכלולים הטכנולוגיים מבשרים גם שקיעה מוסרית.

דיון סוער בנושא זה התפתח בעקבות מסע פרסום ל-Roxxxy TrueCompanion, רובוטית מין חדשה המאפשרת למשתמשים שקונים אותה  לדמות אונס.

לרובוטית החדשה יש כמה מצבי אישיות. אחד מהם, “פארה הפריג’ידית” מתוארת באתר היצרנית, True Companion (“בת לוויה אמיתית” ולא באירוניה) כ”מופנמת ומאופקת”. בניגוד ל”וונדי הפרועה” או “סוזאן סאדו מאזו”, שהכינויים שלהן מדברים בעד עצמם, נכתב באתר כי אם נוגעים ב”פארה הפריג’ידית” באיזור אינטימי,סביר להניח שהיא לא תשתף פעולה.

היצרנית לא ניסתה כלל לתכנת מצב של הסכמה למין אצל “פארה” בדומה לעולם האמיתי וזאת “כדי לאפשר לכל אחד לממש את הפנטזיות המיניות הפרטיות ביותר שלו”.

הרובוטים של TrueCompanion

מצב נוסף של הרובוטית שעורר מחלוקת הוא “יוקו הצעירה”, שמתוארת כ”כה צעירה – בקושי בת 18 – ומחכה שתלמדו אותה”.

רוקסי היא הגירסה התשיעית של רובוטי הסקס המיוצרים על ידי Abyss Creations, סדרה שהחלה בשנות ה-90′ עם “טרודי”. הניו יורק טיימס מדווח כי החברה, שפועלת מקליפורניה, משווקת 600 רובוטי סקס ריאליסטיים מדי שנה לכל העולם.

דוח חדש של העמותה לרובוטיקה אחראית הזהיר השבוע מפני ההשלכות האתיות של רובוטי מין. “איתרנו כמה חברות שמשווקות רובוטים כאלה שחשוב לבחון”, הזהיר פרופ’ נואל שרקי עם פרסום הדוח ביום שלישי. העמותה נועדה לבחון סוגיות מוסריות כגון הקשר בין רובוטים לפשעי מין. “יש אנשים שסבורים כי עדיף שיאנסו רובוטיות מאשר שיאנסו נשים”, הסביר שרקי, “אחרים אומרים שרובוטיות כאלה רק יעודדו אנסים לבצע את זממם על אנשים אמיתיים”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן