משתמשי גוגל דרייב: זה השדרוג המשמעותי שצפוי לכם ב-28 ביוני

Google Drive הוא שירות אחסון ענן לא רע שאני משתמש בו זה כמה שנים ואף מעדיף אותו על פני דרופבוקס וחלופות אחרות. אך ב-28 ביוני השירות הזה יזכה בשדרוג משמעותי כאשר יאפשר לכם לגבות תיקיות שלמות מהכונן הקשיח שלכם ולוודא כי הן יהיו נגישות מהחשבון שלכם מכל מחשב באמצעות הענן.

עד היום רק קבצים ותיקיות השמורים תחת תיקיית גוגל דרייב יכולים להסתנכרן עם הענן. כל קובץ ששמור תחת תיקיות מקומיות במחשב לא מסתנכרן עם גוגל דרייב.

ראשית עליכם להוריד את הכלי של Google Drive ל-PC או מק מהאתר הרשמי. כאשר תהיו מחוברים תוכלו לבחור אילו תיקיות במחשב תרצו לסנכרן און ליין ולגשת אליהן מכל מכשיר אחר.

אלה חדשות טובות לאנשים שכבר משתמשים בגוגל דרייב ואולי התוספת המשמעותית הזו תקרוץ לאחרים שעדיין לא משתמשים בשירות.

כמובן שלתכונה החדשה יש מחיר. אלא אם כן תכריז גוגל אחרת, שירות גוגל דרייב תומך ב-15GB חינם. זה נפח יקר ביחס לרוב שירותי האחסון, אך תיקיות שכוללות קבצים כבדים כמו סרטונים ותמונות צפויות לחרוג מהמכסה הזו די מהר. אם תבקשו 1TB של אחסון זה כבר יעלה לכם 100 דולר בשנה. לשם השוואה, השירות של Backblaze מציע אותו נפח בחצי מחיר, ודרופבוקס יעלה 150 דולר, אך בסכום זה יספק לכם 2TB של אחסון.

היי יוצרי תוכן!

אנו מחפשים אתכם לפיילוט של פלטפורמת מדיה חדשה. אם אתם בלוגרים/יוצרי רשת פעילים בתחום ממוקד, יש לכם ניסיון, ידע ותשוקה לתחום ממוקד ואתם מרגישים שתוכלו לתרום לנו, אנא פנו אלינו בקישור הזה.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן