ההמצאה הזו הופכת צופר מכוניות מצליל אגרסיבי למשהו שונה לחלוטין

האם יש משהו יותר מעצבן ואגרסיבי מצופרי מכוניות? כנראה שכן, ועדיין צופרים נוטים לצרום ולהלחיץ. הם אמצעי התקשורת היחיד של נהגים עם נהגים אחרים, מלבד איתותים של פנסי הרכב, אך לא בהכרח יעילים.

אנשים נוטים להשתמש בצופר הרכב שלהם לסמן לנהג ברכב שעומד מלפניהם שהגיע הזמן להרים את העיניים מהמסך של הסמרטפון כי הרמזור התחלף לירוק וגם במצבים מסכנים חיים. מאחר והצליל הוא תמיד זהה צופרים נוטים לעתים להלחיץ נהגים שלא לצורך ובמקביל יש סכנה שאנשים לא יתייחסו אליהם ברצינות.

מאחר והנהיגה בדרכים מלחיצה גם בלי הצלילים הצורמים האלה, משתמש יוטיוב והמהנדס מארק רובר חושב שהוא מצא פתרון: צופר הרכב הכי נחמד אי פעם.

מדובר בשתי צפירות קצרות בצליל גבוה המיועדים למצבים בהם אתם רוצים להסב את תשומת לבו של הנהג האחר לעניין מסוים – למשל, כאשר יש לו תקר בצמיג או דלת פתוחה. עבור מצבים מסוכנים יותר תוכלו להמשיך להשתמש בצופר הרגיל. רעיון בכלל לא רע לשיקול יצרניות הרכב. הנה הצופר הידידותי הכי נחמד בפעולה:

היי יוצרי תוכן!

אנו מחפשים אתכם לפיילוט של פלטפורמת מדיה חדשה. אם אתם בלוגרים/יוצרי רשת פעילים בתחום ממוקד, יש לכם ניסיון, ידע ותשוקה לתחום ממוקד ואתם מרגישים שתוכלו לתרום לנו, אנא פנו אלינו בקישור הזה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן