אחיות אינסטגרם מפורסמות מואשמות בניסיון להונות מיליארדר ניגרי

כאשר מזכירים את העוקץ הניגרי הכוונה היא לניסיון של תושבי ניגריה לעקוץ אנשים באמצעות האימייל. זה מקרה נדיר שבו העוקץ התבצע בכיוון ההפוך.

שתי אחיות קנדיות עם קהל עוקבים גדול באינסטגרם נעצרו בניגריה והן מואשמות בניסיון לסחוט מיליארדר ניגרי מפורסם.


אתר Nigeria Politics דיווח לראשונה כי האחיות ג’יוטו וקיראן מרתרו טענו כי יש בידיהן הוכחות המעידות שטייקון האנרגיה פמי אוטדולה בגד באשתו ואיימו להפיץ את המידע אם האיש לא ישלם להן.

אוטדולה, ש”פורבס” מעריך את הונו בכ-1.8 מיליאד דולרים, שכר חוקרים פרטיים כדי לבדוק את האחיות. החוקרים גילו כי לאחיות יש היסטוריה של פרשיות בהן עשו סקס עם גברים עשירים. על פי הדיווח, הן נהגו לתעד את המפגשים האלה ולאחר מכן איימו להפיץ את ההקלטות, התמונות או הסרטונים באתר Naijagistlive.com, שהוסר מאז.

לאחר בירור העובדות אוטדולה התלונן נגד שתי הנשים והן נעצרו על ידי משטרת ניגריה ב-23 בדצמבר.

על פי Nigeria Politics, השוטרים החרימו לפטופים ואייפדים ששימשו את האחיות וכללו מידע אודות אנשים שונים, כולל סרטונים המתעדים פוליטיקאים ואנשי עסקים בניגריה עושים איתן סקס. נוסף על כך, נתפסו הודעות אימייל המתעדים חילופי דברים של האחיות עם אנשים מסוימים, בהן הן סוחטות את הנמענים או מנסות לסחוט מהם כסף.

כתב אישום שהוגש נגד השתיים מאשים את האחיות בהשפלה ובריונות נגד 274 אנשים נוספים, רובם אפריקנים.

עד מעצרן טיפחו השתיים קהל עוקבים של 50,000 אנשים. היה מי שהשווה בין שתי האחיות לקרדשיאנים עקב השימוש שעשו במדיה החברתית כדי להחצין את סגנון החיים הנהנתי שלהן. הן נראו על יאכטות ובחופי ים אקזוטיים, שותות שמפניה ויין משובח ומנפנפות במזומנים.

האחיות מרתרו התפרסמו במיוחד בניגריה – שם הפכו דמויות קבועות בסצינת חיי הלילה והסתבכו לא פעם בתגובות אינסטגרם עם נשים של אנשי עסקים ידועים. בינתיים הן שוחררו בערבות וזומנו לדיון בבית המשפט ב-26 בינואר, 2017.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן