facebook_pixel
ויראלי קורע

גבר שאשכו נתקע בכסא של איקאה בחר להתלונן בפייסבוק

עיצוב תעשייתי שמתוכנן ללא מחשבה מספקת על חוויית השימוש עלול לגרום לא מעט כאב ולא רק לעיניים, אם לומר זאת בעדינות. אם חשבתם שמלאכת ההרכבה של רהיטי איקאה היא סיוט עבורכם, המקרה המצער שקרה לאיש אחד מנורווגיה עולה על כל התלונות נגד ענקית הריהוט השוודית.

קלאוס ג'ורסטד, 45, פירסם תלונה בדף הפייסבוק הנורווגי של איקאה, בה פירט את המקרה המזוויע בו נלכד אשכו בחור קטן בכסא "מריוס" של החברה.

תלונה

אם במקרה אתם לא מבינים נורווגית נוכל לספר כי ג'ורסטד ציין כי הוא מיקם את הכסא במקלחת שלו. בעוד הוא יושב ומתקלח הוא הבחין כי נתקע.

"ישבתי שם והבנתי שמשהו השתבש. התכופפתי מטה כדי לראות מה לעזאזל קרה הבנתי שנתקעה לי ביצה", הוא כתב.

מתברר כי המים החמים גרמו לאיבריו המוצנעים של האיש (אליהם הוא מתייחס כרב חובל ושני נערי סיפון, שזה כבר עניין לבירור נפרד) להתרחב.

תלונה

"המים החלו להתקרר ואני התחלתי לקפוא", הוא מספר על מה שקרה בעקבות עקרון ההתרחבות, "המים הפכו ממש קרים, אפילו יותר קרים מהחיוך של חמותי כאשר נשאתי את בתה".

וכך "נערי הסיפון" של ג'ורסטד חזרו לבסוף לגודלם המקורי ומבצע החילוץ הוכתר בהצלחה.

איקאה נורווגיה הגיבו על התלונה: "היי קלאוס, אנחנו מציעים שתוציא את הכסא מהמקלחת. אם תבחר להשאיר את הכסא במקלחת ודא שאתה לבוש היטב למסע הימי הבא שלך".

ועוד הציעו באיקאה לאיש להוציא את הכסא מהמקלחת ולמקם עליו אגרטל פרחים.

ג'ורסטד בחר במקום זאת להשאיר את הכסא במקלחת אך להניח עליו מגבת, כדי להימנע מתקריות מצערות נוספות.

פוסט התלונה של האיש הפך כמובן ויראלי והזמין לא מעט תגובות קורעות.

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא המייסד והעורך הראשי של "חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet ומאוחר יותר עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, חברת מדיה ופרסום חדשה העוסקת בהקמה ותפעול של נכסי תוכן לקהלים ממוקדים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->