משתמשים מתלוננים לאחר שהקליקו בטעות על תכונת ה-Hello החדשה של פייסבוק

אחת הפעילויות הסודיות שאנשים אוהבים לעשות בפייסבוק היא לנבור בפרופילים של משתמשים אחרים ללא ידיעתם. כמובן אם הגדרות הפרטיות של משתמש מאפשרות זאת אפשר ללמוד עליו המון באמצעות עיון בפוסטים, בתמונות ועוד.

זה הרבה פחות דיסקרטי אם הם מגלים ששוטטתם להם בפרופיל אך תכונה חדשה שנוספה לפרופיל האישי בפייסבוק עושה בדיוק זאת, מתלוננים משתמשים: “אאוטינג” לסטוקרים.

HELLO

תכונת ה-Hello החדשה היא סוג של Poke. היא נועדה לאפשר למשתמשים “לנפנף לשלום” לאחרים בלחיצת כפתור. כל לחיצה משגרת התראה לנלחץ שנופפתם לו לשלום, מה שנשמע קריפי או נחמד, תלוי במנפנף. אך  לרוע המזל של כמה מהם, התוצאה שמתקבלת שונה לגמרי לאחר שהם לחצו בטעות על Hello במקום על כפתור “הוסף חבר” או “הסר חבר” הסמוכים.


ה-Hello לא ממש שונה מה-Wave, תכונה שנוספה בשנה שעברה במסנג’ר וייעודה היא לאפשר לחברים חדשים ולחברים שנמצאים בקרבת מקום זה לזה “לנפנף” זה לזה בלחיצת כפתור, גם בלי שהם ייאלצו ממש לדבר. מה שפייסבוק באמת רוצה זה שנשמור על קשר זה עם זה, לא בשם החברות אלא משום שזה טוב לעסקים.

HELLO

HELLO

היא רק תכונה אחת בסדרה של תכונות שמנמיכות את הרף לאינטראקציות עבור משתמשים. לפייסבוק יש אינטרס להגדיל את כמות האינטראקציות של המשתמשים ברשת החברתית. לאחרונה היא הוסיפה תכונה שמאפשרת למשתמשים להגיב על הודעות עם רגשונים בדומה לאלה שמוצגים בתחתית לסטטוסים. ההבדל היחיד: בהודעות משולב גם כפתור דיסלייק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן