facebook_pixel
פרסום

תגידו שלום למודעות יוטיוב שאי אפשר לדלג עליהן

חדשות טובות. החל משנה הבאה לא תאלצו עוד לחכות חצי דקה עד שתסתיים הפרסומת המעצבנת ביוטיוב כדי לדלג עליה ולצפות בסרטון שביקשתם מלכתחילה. ביום שישי הכריזה יוטיוב בבעלות גוגל כי תפסיק להציע למפרסמים את פורמט הפרה-רול ללא כפתור Skip ב-2018, מדווח אתר Campaign. עם זאת, יוטיוב תמשיך להציג פרסומות באורך 15 ו-20 שניות ללא אפשרות לדלג עליהן. "החלטנו להתמקד בפורמטים שעובדים היטב הן עבור משתמשים והן עבור מפרסמים", מסר דובר גוגל. על המהלך הוחלט במסגרת השאיפה של גוגל להפוך את פלטפורמת הפרסום שלה לידידותית יותר לקהל בעקבות תחרות גוברת מצד פייסבוק ואחרות. בהקשר זה החברה הציגה בשנה שעברה את פורמט "מודעת באמפר" בת שש שניות. מחקרים מגלים כי 90 אחוז מהמשתמשים מדלגים על פרסומות כאשר יש להם אפשרות לעשות כן. באשר לפורמטים שעדיין מוצעים, לא נופתע אם גם הם ילכו בדרך של הפרסומת בת ה-30 שניות. כמו כל פורמט שמתבסס על עקרון של קהל שבוי לא נצפה לו חיים אחרים. אנשים שמשתמשים בחוסמי פרסומות ממילא יקראו את החדשות האלה באדישות. הם מזמן שולטים במדיה שלהם ולא משנה מה גוגל תכריז.

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא מהמייסדים והעורך הראשי של BeMedia ו"חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, פלטפורמת מדיה באמצעות חוכמת ההמונים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->