סנאפצ’ט משיקה משקפי שמש עם מצלמה לתיעוד החיים ומשנה את שמה

snapchat-spectacles

אפליקציית שיתוף התמונות סנאפצ’ט הכריזה על גאדג’ט ראשון – משקפי שמש עם מצלמה מובנית.

הגאדג’ט, המכונה Spectacles, יושק מאוחר יותר השנה במחיר של 130 דולר.

המשקפיים יתעדו וידאו באורך מרבי של 30 שניות בכל פעם ויקלו על המשתמשים להפוך לרגעים מהחיים לסיפורי סנאפצ’אט.

במקביל, סנאפצ’ט הכריזה על שינוי שמה ל”סנאפ”.

ההחלטה משקפת את הרצון של החברה לא להיות עוד אפליקציה בלבד אלא חברה לתיעוד החיים עצמם וסיפורם באמצעות מדיה, בעיקר עבור דור ה-Z, אלה שנולדו החל מאמצע שנות ה-90.

במאמר שפורסם ב”וול סטריט ג’ורנל” ביום שישי נראה מייסד “סנאפ”, איוון שפיגל, בסדרת תמונות שצילם צלם האופנה האגדי קרל לגרפלד.

סנאפצ'אט

על פי הדיווח, המשקפיים יצלמו וידאו בפורמט חדש עיגולי שניתן לצפייה בכל סיבוב של המכשיר. אורך החיים של סוללת המשקפיים יהיה כיממה.

חיווי אור בקדמת המשקפיים יסמן לאנשים בסביבה כי המכשיר מקליט וידאו.

הגאדג’ט החדש הזכיר לאנשים רבם את Google Glass, הניסיון הכושל של גוגל לייצר משקפיים חכמים. על אף שמפתחים ברחבי העולם ניסו את המשקפיים האלה – שעלו כ-1,500 דולר – הם אף פעם לא הושקו מסחרית וגוגל עצרה לבסוף את הפיתוח, על אף שהתעקשה שהרעיון לא מת.

על אף שגוגל גלאס סבל מבעיות רבות, הכשל העיקרי של המוצר עשויה להיות העובדה שאנשים רבים ראו בו טכנולוגיה פולשנית. אחרים חשבו שמדובר במפגע אופנתי, שגורם לכל מי שנושא אותו פשוט להיראות מגוחך.

בזכות תג מחיר נמוך בהרבה וככל הנראה בסיוע קמפיין אליו יירתמו סלבי משפיענים, מקווה סנאפ כי ל-Spectacles צפוי עתיד ורוד בהרבה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן