שישה פסטיבלי מוזיקה יבדקו סמים של מבקרים ויחזירו להם אותם

לפחות שישה פסטיבלי מוזיקה בבריטניה צפויים לבדוק סמים לא חוקיים של מבקרים בקיץ הקרוב מבלי להחרים את הסמים או לנקוט בהליכים פליליים נגד המשתמשים.

זאת בעקבות כמה מקרי מוות באירועי מוזיקה בעקבות שימוש בסמים בשנים האחרונות.

הפסטיבלים של רדינג ולידס הם בין אירועי המוזיקה החיה שצפויים לצאת בתוכנית החדשה בתמיכת המשטרה המקומית. היוזמים מקווים כי בין שישה ל-10 פסטיבלים ייטלו חלק ביוזמה השנה.

יוזם הרעיון ההוא מלווין בן, המפיק של מספר פסטיבלים ואירועי מוזיקה חיים בבריטניה. במסגרת היוזמה מבקרים בפסטיבלים יוכלו למסור את הסמים שלהם לבדיקה במעבדת שדה שיפעיל The Loop, ארגון שעורך בדיקות פורנזיות לסמים במועדוני לילה ואירועי מוזיקה חיים.

הבדיקות יגלו למשתמשים מה נמצא בסמים שהם מסרו. הם לא יידרשו למסור את הסמים שלהם למשטרה ולא יינקטו נגדם צעדים פליליים. היוזמים מסבירים כי חלק מהמבקרים באירועי מוזיקה ישתמשו בסמים בכל מקרה ועדיף לאפשר להם לדעת מה ההרכב הכימי של הסמים שברשותם מאשר לגרום להם לצרוך את הסמים בסתר.

“מעודד לראות שהמשטרה מתעדפת את בריאות הציבור לפני דין פלילי באירועי מוזיקה”, אמרה פיונה מישם, מייסדת The Loop. לדבריה, מטרת התוכנית הא לצמצם את מספר מקרי המוות הנוגעים לסמים באירועי מוזיקה חיים. דרך BBC.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן