מסרטים בכיכר ועד פסטיבלים בתעלה: האירועים השווים של הקיץ באמסטרדם

אמסטרדם נחשפת במלוא תפארתה בחודש אוגוסט. החל מפסטיבל סרטים לאור הכוכבים, דרך מצעד גאווה צבעוני במיוחד ועד המון פסטיבלים, זה פשוט חודש נהדר לתכנן בו חופשה אירופאית בלתי נשכחת. כך תעשו זאת בצורה נכונה

אמסטרדם היא אחת מערי התיירות המובילות באירופה ואין פלא שהיא פופולארית במיוחד גם בקרב ישראלים. בחודשי הקיץ למשל ניתן להפיק ערך מוסף מחופשה באמסטרדם, בעיקר בזכות שילוב נדיר בין אקלים נוח ומגוון עצום של אטרקציות.

הטמפרטורה היומית המרבית הממוצעת באוגוסט היא 21.8 מעלות, בעוד הטמפרטורה היומית המזערית הממוצעת של אותו חודש היא 12.3 מעלות. אם מוסיפים לזה כמות משקעים ממוצעת של 61.4 מ”מ בלבד (לצורך השוואה, בחודש ספטמבר מזנקת כמות המשקעים ל-82.1 מ”מ ובחודש אוקטובר ל-85), מבינים למה על חודש נהדר לתכנן בו חופשה בלתי נשכחת. כמו כן, תנאי האקלים מסבירים למה אמסטרדם מפוצצת אירועים לכל אורך חודש אוגוסט.

עם זאת, סביר להניח שאת היעד לחופשה הבאה תתכננו גם לפי רשימת האירועים ולא רק בהתאם לתנאי מזג האוויר. אז הנה כמה מהאירועים השווים שרק בשבילם שווה להזמין טיסות לאמסטרדם בלי לחשוב פעמיים:

World Cinema Amsterdam: פסטיבל סרטים לאור הכוכבים

חובבי סרטים מכל רחבי העולם מתקבצים באמסטרדם בין התאריכים 18-20 לאוגוסט כדי להשתתף בפסטיבל World Cinema Amsterdam. הפסטיבל ייערך בתיאטראות ריאלטו, תחת כיפת השמיים בכיכר וונדלפארק, ליד כיכר ליידספליין ובמקומות נוספים ברחבי העיר.

הסרטים הנבחרים ישתתפו בתחרות שבסיומה יוכרז הסרט המצטיין והיוצרים עצמם צפויים להסתובב בין הקהל. זו ההזדמנות שלכם לראות לפני כולם את הסרטים המדוברים של השנה, או להצטרף למסיבות אפטר מטורפות במועדונים הכי שווים ביבשת.

מצעד גאווה בצבעים שלא הכרתם

כל אירוע גאווה מתאפיין בשמחה, ריקודים, שירים וצבעוניות, אבל עד שלא תצטרפו למצעד של אמסטרדם לא באמת תבינו במה מדובר. קיץ 2017 עומד להיות מוקדש לחגיגה של קהילת הלהט”ב והוא יהפוך מהר מאוד לחגיגה בינלאומית.

לא צריך להתכונן יותר מדי כדי להשתתף במצעד ואפשר להצטרף לכולו או לחלק ממנו תוך כדי הטיול בעיר. המצעד עובר בכל אתרי התיירות המרכזיים של אמסטרדם, לרבות כיכר דאם, כיכר רמברנדט וליידספליין והרחובות דאמארק, קלוורסטראט וליידסטראט.

בחרו את האמנות שמתאימה לכם: אירועי התרבות של Uitmarkt

Uitmarkt הוא אירוע תרבות מרכזי שבו מבקרים כ-450 אלף אנשים מדי שנה. הפעם הוא יתקיים בתאריכים 25-27 באוגוסט כדי לציין את פתיחת עונת התרבות בהולנד, וישתתפו בו 2,000 אמנים שיציגו מעל 450 עבודות. הפסטיבל ידידותי לילדים, הוא נוגע במגוון רחב של תחומי יצירה והוא כולל במות להופעות היפ הופ, ג’אז, פופ ודאנס.

אירוע התרבות של Uitmarkt נערך בכיכר מוזאומפליין (Museumplein), שבסביבתה נמצאים מוזיאון ואן גוך, הרייקמוזיאוום, מוזיאון סטדלייק ומוזיאון יהלום. במילים אחרות, אם יימאס לכם מהאירוע תמיד תוכלו לספוג קצת תרבות באחת התערוכות הקרובות כדי לחזור לארץ עם חוויות חדשות.

רוקדים עד אור הבוקר

בין התאריכים 15-23 באוגוסט יתקיים במגוון מועדונים בעיר אמסטרדם פסטיבל Summer Dance Forever. במסגרת הפסטיבל תוכלו לצפות לשמוע מוזיקה של אמנים מובילים, להשתתף בסדנאות יצירה ולצפות ב”קרבות מוזיקליים” בסגנון ראפ של אחד-על-אחד.

כדאי לעקוב מקרוב אחר האתר רשמי של הפסטיבל ולהשיג כרטיסים בהנחות.  רוב ההופעות ייערכו במתחם “פרדיסו פופ”, אך חלק מהאירועים המרכזיים צפויים להתקיים ב- DeLaMar Theate. עלות המחירים נעה סביב 135-375 אירו לפי כמות המסיבות והסדנאות שאליהן מתכננים להגיע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן