מחאות קשות בעקבות סרטון גרפי המתעד שור שהרג עצמו לאחר שקרניו הוצתו

וידאו גרפי מתעד שור נוגח בעמדת עץ והורג עצמו לאחר שהקרניים שלו הוצתו בפסטיבל שנערך בספרד הוביל לגל של מחאות זועמות הקוראות להחרים אירועים כאלה.

עשרות צופים חזו ביום ראשון האחרון בהצתה של קרני השור במסגרת פסטיבל toro embolado בוולנסיה. מרגע שהשור הותר זה נגח בראשו בעמדה ונראה כי נהרג כתוצאה מהמכה.

הסרטון הקשה הזה הפך ויראלי בשבוע שעבר לאחר ששותף על ידי הקבוצה האקטיביסטית Bulls Defenders United. אלפים הגיבו בזעם לסרטון, כאשר רבים מהם קוראים לספרד לאסור על פסטיבלי השוורים הכוללים התעללות בבעלי חיים בדרכים מגוונות כמו קרבות שוורים והצתת קרני שוורים.

על פי דיווחי חדשות מקומיים, השור פצע אדם מוקדם יותר ביום ראשון, אך לא ברור אם התקרית הזו קשורה להצתת קרני השור מאוחר יותר.

פסטיבלי שוורים הם אירועים מסורתיים שנערכים בספרד בעידוד מקומיים ותיירים. עם זאת, בשנים האחרונות גוברת המחאה נגד האירועים אלה גם בתוך ספרד. קטלוניה אסרה על קרבות שוורים ב-2010, אך בית משפט חוקתי הפך את ההחלטה ב-2016 בטיעון שמדובר ב”מורשת תרבות נפוצה”.

ביום שני הוחלט באיים הבלאריים, הארכיפלג הכולל יעדי תיירות פופולריים כמו מיורקה ואיביזה, לאסור ספציפית על הרג או פציעה של שוורים על ידי מטדורים. ב”רויטרס” הסבירו כי ההחלטה עוקפת את הרגולציה בדרך חכמה, באופן שהיא אינה אוסרת על קרבות שוורים באופן גורף אך הופכת את ההשתתפות בה לבלתי כדאית למטאדורים.

ראו גםלראשונה זה 100 שנים: מטאדור ספרדי ננגח למוות בדרום צרפת

הסרטון הבא קשה לצפיה ועלול להטריד צופים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן