facebook_pixel
חדשות

חורים ברשת מציע במה לקידום יוצרי תוכן ברשתות חברתיות

אמ;לק: "חורים ברשת" מציג ערוץ מהיר לקידום יוצרי תוכן מרשתות חברתיות. אם ממילא יצרתם פוסט איכותי ומושקע – בטקסט, תמונות ווידאו – ופירסמתם בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או בבלוג אישי, תוכלו לקדם אותו דרכנו לקהל גדול נוסף שעשוי לגלות בו עניין. כל זה קורה בתהליך חסר מאמץ מצדכם.

אם אתם יוצרים פוסטים מעניינים – בטקסט, וידאו או תמונות -על אקטואליה, היסטוריה, תופעות רשת, תצלומים, אירועים חדשותיים ועוד, כאשר אתם מפרסמים את התוכן בפייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב, תייגו @חורים ברשת ואם התוכן ייימצא מתאים נשתף אותו בדף הפייסבוק של "חורים ברשת" (כן, שיתוף מהפרופיל שלכם במקרה שמדובר בפוסט קצר או סרטון) או יתפרסם באתר (אם מדובר בפוסט ארוך או סדרת תמונות), בשמכם וברשותכם כמובן, וגם נפיץ דרך דף הפייסבוק שלנו.

השיתוף בדף (עבור תכנים קצרים או סרטונים) או באתר (עבור פוסטים ארוכים) יתבצע אוטומטית וללא מאמץ כלשהו מצד יוצרי התוכן לאחר הרשמה חד פעמית באתר.

מעתה אין סיבה להגביל את עצמכם לגן הסגור של החברים שלכם כאשר אתם יכולים לנסות בלי מאמץ ליהנות מחשיפה רחבה נוספת לתוכן שלכם. רק רציתם להסב את תשומת לבנו לנושא חם? אל דאגה: תוכלו להמשיך לתייג אותנו כרגיל או לשלוח לנו הודעה פרטית.

ראו גם: פתחנו קבוצות פייסבוק חדשות שיעניינו אתכם

מה לא מתאים: סטטוסים מצחיקים, אגדות אורבניות על מישהו שמצא סכום כסף והחזיר אותו למשפחה המטפלת בילד חולה, סרטון עם 150 צפיות עם כותרת "ויראליייייייי!", פייק ניוז, חדשות ישנות, דעות לא מנומקות היטב ומגובות בעובדות (אפשר לכתוב סטטוס) ומסות של 10,000 מילים (אנשים לא קוראים).

מה מתאים: סיפורים מסקרנים המגובים בעובדות, חדשות מזווית שלא סוקרה, דעתנות מנומקת המאירה תופעות רשת, טרנדים שלא נחשפו, מבט מקורי על אירועים אקטואליים, עובדות מפתיעות, סיפורים על חדשנות, על כלים שיכולים לשפר חיים, לייצר אמירות חברתיות, להאיר פינות אפלות ולעורר השראה ומחשבה. כדאי לשים לב שזה נחמד להתפרסם אך הרבה יותר נחמד כאשר תוכן מצליח והופך ויראלי. כדאי להגדיל את הסיכויים לכך שזה יקרה חשוב ליישם את העקרונות האלה.

הנה טיפים ליצירת פוסטים שנשמח לשתף10 טיפים חכמים שיעזרו לפוסטים שלכם לבלוט יותר באתרים וברשתות חברתיות

מה אנחנו מציעים ליוצרי תוכן:

קידום וחשיפה באפס מאמץ מצדכם. אם ממילא יצרתם פוסט שאתם גאים בו ופירסמתם בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או בבלוג שלכם, לא תצטרכו לעשות דבר מלבד פעולת סימון פשוטה שתאותת לנו שאפשר מבחינתכם לפרסם את התוכן באתר ולקודם אותו לקהל נוסף שעשוי לגלות בו עניין.

מיתוג אישי. כל התכנים מוגשים בשמכם, עם תמונתכם וקישורים לכל הערוצים שלכם און ליין. כל הזכויות על התוכן הן שלכם ונשארות שלכם.

יצירה משותפת. יש לכם רעיון נהדר אבל מרגישים שהיישום שלו יהיה מרשים יותר אם תצרפו יוצרי תוכן נוספים? באמצעות רשימות פתוחות כתבות הופכות לתוצר של חוכמת גולשים.

חיבור ליוצרי תוכן נוספים – זקוקים לעריכה או עין בוחנת? רוצים לברר אם מה שחשבתם עליו הוא בכיוון בסביבה מפרגנת? זה המקום.

פרופיל אישי וארכיון – זה לא משנה אם יצרתם אם הפוסטים שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או ביוטיוב, אם תאשרו את ההפצה גם בחורים ברשת התכנים האלה יישמרו במקום אחד בשמכם ויאפשרו ליותר אנשים להכיר אתכם.

צבירת מוניטין ותגמול למקצוענים – פרטים יפורטו בהמשך.

כלים ומדריכים – באמצעות קבוצת התמיכה הרשמית ליוצרי תוכן ובלוג.

הטבות נוספות – בהמשך.

איך מתחילים?

נרשמים, מתייגים כל פוסט בפייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב בתיוג @חורים ברשת או Holesnet@.

לחילופין, תוכלו להוסיף פוסט חדש דרך אפשרות "הוסיפו תוכן" בחלק העליון של האתר. זאת באמצעות ממשק חדש להטענת פוסטים באתר.

בשלב הבא תוכלו לבחור בפורמט התוכן. סיפור זו ידיעה חדשותית רגילה, וידאו מאפשר להגיש סרטון  מיוטיוב או דרכנו ישירות, ורשימה זו כתבה במתכונת של רשימת טקסט, תמונות או פוסטים מסושיאל. 

שאלות ותשובות

למי פונה השירות?

לכל יוצר תוכן, בין אם מקצוענים או יוצרי תוכן שנהנים לדווח על תופעות חדשות ולשתף ידע וחדשות ברשתות החברתיות.

האם אפשר לפרסם פוסטים שפירסמתי בעבר?

כן

האם הקידום עולה כסף?

לא

האם כל פוסט שישלח יתפרסם?

בכפוף לדגשים כמו עדכניות, דיוק, הגשה, רלוונטיות, מקוריות, זכויות יוצרים, לשון הרע, וכו'.

האם חייבים לפרסם תכנים תחילה ברשתות החברתיות ולתייג אתכם?

לא. תוכלו להעלות את התכנים ישירות ל"חורים ברשת" באמצעות כפתור "הוסיפו תוכן" בראש האתר.

האם זכויות היוצרים על התכנים שלי נשארות על שמי?

תמיד.

האם תבקשו את רשותי לפרסום?

כמובן. כל יוצר תוכן צריך להירשם לאתר חד פעמית כדי לשתף פוסטים שיופצו בחורימבה. כדי שנדע שאפשר לפרסם נבקש מכל מי שמעוניין בכך לצרף את ההאשטאג #

האם תתגמלו יוצרי תוכן עבור תכנים בלעדיים?

כן, פרטים בהמשך.

אם יש לי בלוג או אתר גם אני יכול להפיץ כתבות דרככם?

כן. צרו קשר.

האם תספקו דוחות סטטיסטיים ליוצרי תוכן?

כן. בהמשך.

האם מותר לשלב אלמנטים של מיתוג אישי בפוסטים?

כן. שם, תמונה, תיאור תפקיד וקישור לאתר החברה.

האם אפשר להוסיף בכתבות שלי רכיבים נוספים כמו קישור לדף נחית או ליהנות מקישור follow?

הקידום מיועד ליוצרי תוכן עצמאיים ולתכנים קהיליים. לשימושים מסחריים פנו למחלקת הפרסום שלנו.

ראו גם: כל אתר חייב להתמזג עם הקהילה כדי לשרוד – טור אישי מאוד של גל מור, עורך ראשי של חורים ברשת.

שאלות נוספות? צרו קשר

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא מהמייסדים והעורך הראשי של BeMedia ו"חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, פלטפורמת מדיה באמצעות חוכמת ההמונים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->


OR


Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.