הדברים שכדאי לעשות לפני שהחורף מגיע

החורף אוטוטו כאן ועכשיו זה הרגע להיערך אליו בתוך ומחוץ לבית. החל מסידור הארונות ועד מכשירי החימום – הנה כל הדברים שכדאי לעשות לפני שהגשם דופק בחלון

החורף בישראל קצר בהשוואה למדינות אחרות בעולם אך גם הוא יודע להיות סוער, מפתיע ועוצמתי. הבעיה היא שבמדינה עם אקלים ים תיכוני כמו שלנו קשה לייצר מודעות לחורף, מה גם שרובנו מעדיפים לחכות לרגע האחרון כדי להתכונן אליו. התוצאה עלולה להיות פגיעה משמעותית באיכות החיים ואף לגרור הוצאות כספיות מיותרות.

הפתרון הוא כמו תמיד להכין את שיעורי הבית והנה למשל 4 דברים שמאוד כדאי לעשות לפני שהחורף באמת מגיע:

  1. סידור ארונות והחלפת בגדי קיץ בחורף

את ההיערכות לחורף כדאי להתחיל עם משימות פשוטות ואפילו מהנות כמו למשל סידור ארונות בגדים. במקום להתחיל להוציא בגד אחר בגד עד שמוצאים את החולצה הארוכה עם הרוכסן, אפשר כבר עכשיו לרכז את המשימה בשעת עבודה אחת בלבד.

מטרת העל של סידור הארון היא להחליף את בגדי הקיץ בחורף. שלפו מהארון את כל הבגדים שאמורים ללוות אתכם בתקופה הקרובה, העבירו לתרומה את אלו שסיימו את תפקידם ההיסטורי וודאו שיש לכל המשפחה מספיק בגדים גם לימים גשומים במיוחד.

  1. בידוד ואיטום לגג ולקירות

בעלי ושוכרי דירות כאחד צריכים להיערך לחורף בעזרת שירותי בידוד ואיטום. הדגש באיטום ובידוד הוא על הגג והקירות, כאשר השאיפה היא למנוע מצב שבו מי הגשם נכנסים לבית ומסכנים את הרכוש האישי ואת המבנה.

הוצאה חד פעמית על איטום גגות וקירות תשתלם עבורכם לטווח הארוך. היא תשביח את ערך הנכס, תחסוך בהוצאות על הפעלת חימום וקירור וגם תמנע פערי טמפרטורות בין החדרים. בעזרת הבידוד והאיטום תוכלו להבטיח לעצמכם חורף חם ולחסוך את עוגמת הנפש של עובש ורטיבות בקירות.

  1. ניקוי ופינוי מרזבים

גרים בבית פרטי או בקומה העליונה של בניין משותף? לפני החורף הקרוב לא תהיה לכם ברירה אלא לעלות על הגג ולפתוח את המרזבים. נקו היטב את המרזבים משאריות לכלוך, עלים יבשים וכל מה שעלול לגרום לסתימה והכינו אותם לזרימת כמויות גדולות של מים.

את פתיחת המרזבים תוכלו לעשות לבד וזה לא אמור לקחת יותר מכמה דקות ספורות. עם זאת, שמרו על בטיחות ואל תתביישו להזמין אנשי מקצוע במקרה של נגישות מוגבלת.

  1. רכישת מכשירי חימום

המחיר הממוצע של מכשירי חימום ניידים עולה בתקופת החורף בעשרות אחוזים. הטיפ בהקשר הזה הוא לקנות את מכשירי החימום כבר עכשיו, כי הרי בטוח שיהיו כמה ימים שבהם תרצו להשתמש בהם בסלון או בחדר.

היכנסו לרשתות הרלוונטיות ובחרו מכשירי חימום מתאימים. התייחסו גם למפרט הטכני, לבטיחות ולצריכת האנרגיה והחורף שלכם יהיה חם ונעים.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רון דנון

תודה רבה על המאמר

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן